Käyttäjän viimeksi suosittelemat kommentit
Toimituksen poiminnat
Lauantai 21.4.2018 11:59
Sampo Terho
EU ei voi olla veroparatiisi omille työntekijöilleen
KansanedustajaYritysblogi
Uuden Suomen uutiset
- Antti Rinne kutsui opposition koolle: ”Suomalaiset olivat varmoja, ettei enää lisää keppiä ole tulossa - mutta mitä vielä!” 13:01 21.04
- Hjallis Harkimon värikäs kausi Jokereissa sisälsi paljon draamaa 12:16 21.04
- ”Hjallis Harkimolta vahvaa kansa-puhetta – on tässä populistinen klangi” 11:49 21.04
- Juha Sipilä listasi seuraavan vaalikauden tavoitteet: ”Ottaisin oppia siitä, mitä teimme 4 vuotta sitten” 11:10 21.04
- Hjallis Harkimo Ylelle: ”Luovun Jokereista” 10:52 21.04
- Hjallis Harkimo ja Mikael Jungner: Tästä ”Liike Nyt” –hankkeessa on kyse 10:12 21.04
Jospa ne vaalit joilla Janukovits valittiin presidentiksi olivat venäläistyyppiset? Ei olisi ensimmäinen kerta.
Markku Nieminen, 28.2.2014 klo 18.57 kirjoitukseen Nukkehallitukset Donin Rostovissa, Krimillä ja Terijoella
Missäs helsinkiläinen pitää autoaan yöt jos on vaikka töissä lentoasemalla ja työajat ovat mitä ovat? Entäs jos on töissä Espoon nurkilla vaikka Lommilassa ja asuu kantakaupungissa.Keskustelussa koko ajan ajatus että kaikki työpaikat ovat Helsingin keskustassa.
Laila Rokkanen, 1.11.2013 klo 22.07 kirjoitukseen Keskiluokan karkotuslinja kantakaupungista jatkuu?
Suomenn tulee ottaa vastaan kaikki ulkomaiset investoinnit, jos ne veronmaksajien kannalta ovat siedettäviä.
Seppo-Juha Pietikäinen, 24.9.2013 klo 09.06 kirjoitukseen Guggenheimin toinen mahdollisuus
Ympärivuotisen päivittäisen (35km/pv) duunimatkapyöräilijän kokemuksella voi kyllä todeta, että aika harvoin näillä nykyisilläkään pyöräilyreiteillä ruuhkaa pukkaa. Jotenkin tuntuu, että nämä pyöräilyn edistämisohjelmat ovat lähinnä punaviherpellejen keppihevonen yksityisautoilua vastaan.Varmasti näilläkin rahoilla saataisiin kivoja suojatyöpaikkoja lisää muutamalle maripaitabyrokraatille ja konsulttifirmoille rahakkaita toimeksiantoja.
Timo Pouru, 15.2.2013 klo 00.32 kirjoitukseen Pyöräilyn edistämispaketin hintalappu Helsingissä olisi 220 miljoonaa euroa
Markku on asian ytimessä; laajassa mitassa sesonkiliikunnasta on kyse. Matin kanssa olen kyllä samoilla linjoilla keskustatunnelin suhteen. Se olisi todellinen ratkaisu kantakaupungin liikenneongelmien vähentämiseksi. Toki ymmärrän senkin, että samalla etääntyisi vihreä unelma autottomasta kantakaupungista. Koska nyt autoilun rajoituksia perustellaan liikennruuhkilla, jotka tunneli merkittäviltä osin poistaisi. Tuon myös esille että pyöräily on hyvä liikuntamuoto - tosin niille, jotka siihen...
Jarmo Nieminen, 15.2.2013 klo 02.04 kirjoitukseen Pyöräilyn edistämispaketin hintalappu Helsingissä olisi 220 miljoonaa euroa
En tiedä olisiko myös ideoitavaa siinä, miten joukkoliikennevälineissä kyettäisiin kuljettamaan paremmin fillareita. Nykyisinhän homma on aika tahkoamista.
Jarmo Nieminen, 15.2.2013 klo 02.07 kirjoitukseen Pyöräilyn edistämispaketin hintalappu Helsingissä olisi 220 miljoonaa euroa